Bat 17 ya da 18 olacak benim yumurtlama günüm 31 Aralık 1 ocak çatlama.simdi ben bunları değerlendirdim catlamadan 10 gün sonra ilk idrar koca bir negatif gördüm şimdi de test yapmak istemiyorum olsa cikar miydi acaba ya daha öncekilerden ben hep erken ogrenmistim