aybukekurt55 Ağlamayın diyemem insanin elinde değil. Çok göz yaşı döktüm, çok emek verdik 1.5 yıl boyunca. Şu an size imkansiz gelebilir ama insan unutuyor gerçekten doğuma o kadar az kaldi ki biz şimdi o günleri nasil da atlattik çok şükür diye bakiyoruz. Rabbim bu uğurda emek veren herkesin yardımcısı olsun içinde de sizin.