Arkadaşlar şimdi doktordan geldim. Açılmam var ama sancı hiç yok diğer çocuklarımda da hep suni sancı aldım çok zor oluyor.
Doktorunuzun tavsiye ettiği,sizin tecrübe ettiğiniz neler var doğum için ?
Ne yapmak lazım neler doğumu başlatır? Birbirimize yardımcı olalım çok sağolun şimdiden ♥️