AliElisa
İlk dogumum genel anestesi oldu. Herhangi sırt bel agrım olmadı.
2.dogumum spinal oldu. Yine agrım vs olmadı ama bana cok agrı kesici yapıldı.etkisi oldumu bilemem.
Sadece Aşırı şekilde bacak şişmesi oldu 3 ay boyunca inmedi.dogum sonrası anestezi uzmanı ile gorustum her ne kdr kabul etmesede dogum sonrasında aniden bi şişlik oldu.
Sımdı 3.dogumu bu yüzden genel anestezi istiyorum.tekrar o huzursuz bacak sendromunu yaşamak istemiyorum birdr yaza geliyor dogumum hiç hoş olmuyor