N-bulut5 6 hafta 6 günlüğüm bebeğimin kalp atışı henüz yokmuş keseye yerlesmis bebeği de gördüm ama doktor 3 4 gün sonra tekrar gelin dedin bebegimde bı sorun olabilir mi
Papatyaaa__ N-bulut5 asla kötü düşünme canım iyi herşey bende 6haftada duyamadım 9haftada duydum ola bilir herkeste farklı haftalarda ola bilir kalp atışı😌🦋
Seyma_erkan27 N-bulut5 haftamız ve günümüz bile aynı bizimde 1 haftamız var randevuya bakalım biz duyacakmıyız.
Mysmrt N-bulut5 hayır ne sorun olacak ben de 5+4ken vajinal ultrasonla keseyi gördüm 8. Haftada kalp atışı duyuldu
Sevval0308 Hayır canım geç döllenme sır ben 6+4 de duydum çok şükür ama çoğu arkadaşım 7 haftalıkken duydu😍
Papatyaaa__ N-bulut5 sakın ha sakın yazık deilmi göz yaşına üzme kendini bebekte üzülüyo biiyosun iyi düşün bide beni düşün 6 7 8 haftada gittim kalp atışı yok ama pes etmedik ne ben ne doktor 9da gittim duydum yanı geç olabilir sakın ağlama
Papatyaaa__ N-bulut5 Rabbim yar ve yardımcın olsun İnşAllah Rabbim hiç kimsenin kucağını boş bırakmasın🌼bebeğinin kslp atışını duy banada söyle tamammı ağlaman boşuna😘😌dualarım seninle