Sinem55 6 haftalikken bebegimin boyutu 2 mm di. Bundan once bos gebelikten kurtaj oldum cok korkuyorum. Cokmu kucuk acaba. Yarin tekrar Gidicem ozaman 7+2 oluyorum
Sinem0135 Sinem55 kuzum 2mm Karşılığı olarak haftanla uydusa endişelenme . Senı çok iyi anlıyorum ben kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım ama stres insana daha çok zarar veriyor .