Byz55 Bi görünsene canım,valla benim baş aşağıda diye böyle yaşıyorum ugün gittim daha gene aynı tam vajinamın ortasında kafası ama kanala girmiş demedi,İ bana,ama baş aşağıda olması erken haftalardayken kötü bence ya hiçbir riskin olmasa bile yaptığı baskıdan dolayı erken gelme riski var,kilo aldıkça biraz daha baskı, zaten vajinanın denk geldiği yere göbeğinin tam altına dokun bazen var ya nasıl belli kafasının orada olduğu semsert oluyo orası