Deletedmom_53 Kızlar kürtaj ve kimyasal hikayem var. Tibbi genetik için Samatya Eğitim Araştırma ya randevu aldim. Özeldeki doktorum özel ya da devlette yaptır dedi genetik ve pıhtılaşma testlerini. Şimdi sorum şu. Direkt tıbbi genetiğe randevu aldim. Kadın doğum ya da infertilite ye gitmeme gerek var mi bi daha ? Tibbi genetik bakar mi direkt yani ? Gidip durumu anlatsam… ay kafam karışık biri bakmaz dedi önce o hastanenin kadin doğum seni iraya yönlendirmesi gerekir dedi.
Deletedmom_53 Deletedmom_53 Kromozom analizi Trımbofili paneli 6 lı Antikardiolipin aklar Tox ,rubella,CMV I g M ve G ler Benden istenen testler bunlar ? Adları yanlış falan değil değil mi ? Ya da başka bir şey var mı sizce bakılması gereken?
-irem123- Deletedmom_53 Ben direk genetik bölümüne gittiğimde yapmadılar Bu testleri ya Kadın doğumun istemesi yada Hematoloji bölümünün bu testleri istemesi lazım dediler özeldeki doktorum istemişti bunları bende Kadın doğumdan randevu aldım doktora hikayemi anlattım bu testlerin yapılması gerekiyor diye onlar zaten istiyorlar ondan sonra kan veriyorsun
ballibocek Deletedmom_53 belki kadın doğumcunuzun istek yapması gerekiyordur açıkçası devlette nasıl yürüyor bilmiyorum zira açıkçası onlar neler isteneceğini detaylı biliyorlar. Ben faktör 2 ve faktör 5 Leiden de yaptırmıştım
Deletedmom_53 ballibocek kadın doğum doktorum istedi özelde. Ama ben Samatya’da yaptirmak istiyorum. Pazartesiye randevu aldim bakalim yapmazlarsa uğraşmadan özele gideceğim
ballibocek Deletedmom_53 ben şöyle bir şey yaşamoştım, aylar önce.. örneğin özeldeki doktorum istek yazıyor tahlil için bunu herhangi bir özel hastane veya lab’de kullanabiliyordum ama devlet, elimde istek olsa da doktor randevusu veriyor. Orada işte doktora dert anlatmak kalıyor :) bazı doktorlar ‘ay bu ne gereksiz’ falan gibi yorumlara girebiliyorken bazısı direkt olarak yaızyor tahlilleri. Umarım kolayına denk gelirsiniz :)))
Deletedmom_53 ballibocek inşallah kuzum. Özelde yaptıracağım sorun çıkarırlarsa. Ben sadece devletin sağlık imkanlarından yararlanma hakkımı kullanmak istemiştim. Olmazsa sorun çıkarırlarsa hakkımı helal etmem sessizce giderim özele. Ne yapayım zaman değerli ve psikolojimiz önemli.
ballibocek Deletedmom_53 ya valla bazı testleri yapmıyorlar orası kesin ama ekonomik açıdan da parçalayarak yapılabilir testler, zaman olduğunda, devlet ve özel karıştırarak..
Deletedmom_53 ballibocek canım Samatya yapmazsa direkt özele gideceğim. Bakalim pazartesiye randevu almıştım gideceğim.
Deletedmom_53 Cicek1 ah kuzum her gittiğin doktora ayrı ayrı hiksyemi anlatmaktan yoruldum :( Herkes başka bir şey diyor. Samatya genetiğe randevum var pazartesi. Yapmazlarsa direkt özele gideceğim. Bakalim