desertrain ayy Allah isteyen herkese nasip etsin ben de çok isterdim olsun diye benm anne tarafı ikiz dolu ananem kendiisi ikiz
3 çocuğum var tek tek doğurdum 3 sezeryan oldum keşke ikiz falan olsaydı bir defa ameliyat olsaydm kardesim yok diye hep kalabalık.ailem olsun istedim çocuğum ¾ falan olsun çok şükür 3 oldu ama inanın ikiz olsa hayır demem bakarım çünkü kardeşim yok diye ben çok yalnız kaldım keske bı kardeşim olsun diye çok istedim o yüzden kalabalık aile seviyorm ne güzel insanin ilerde boy boy çocuğu oluyo çok hoşuma gidiyo benim inşallah Allah nasip eder 🙈😂 bayılıyorm hala umidimi kesmedim 😂😂