Fatmahsun vallahi kelin ilacı olsa kendine sürermiş kardeşim. Benimde 20.haftadan bu yana her ay daha da şiddetlenerek bel ağrım devam etti. Suan 34+3 oldum ama felaket bir bel ağrım var asla geçmiyor ve bir şifa da bulamadim. Ağrı kesici ile baş edilmiyor o yüzden onuda kullanmiyorum. Geçmiş olsun sizede