koalamom_ bence betayi çok takma kafaya bana çok bilmiş bazı kişiler dış ,boş gebelik sağlıksız olur varsada bebek dediler, günlerce ağladım…
Cuma günü akşam 10 da kan verdim beta 524 çıktı
Salı günü sabah 10 da verdim 734
Artık Çarşamba günü dayanamadım acile gittim alttan bakalım çok küçük dediler , alttan baktıklarında keseyi gördük 3-4 gün sonrada kalp atışını duydum…
Ve şuan 13+2 olduk ikili tarama sonucunu bekliyoruz ❤️🥰
Kendini uzup stres yapma…