kızlar erken doğum riskim var 3 aydır raporluyum kamuda çalışıyorum doktorum artık veremeyeceğini ve işe gitmem gerektiğini söyledi ama riskim çok yüksek hiç yorulmamam gerek erken doğum riski olup çalışan yada rutin hayatına devam eden var mı sıkıntı yaşadınız mı