Kızlar iki kere altıma kaçırır gibi oldum ve dün beyaz sarı dolu akıntım olunca burda kadın doğum a çıktım nst çekti sancı çıkmadı ama bebeğim az hareketli çıktı bende hareket hissetmiyorum sadece ultrason la baktı ve suyun iyi ama alttan muayene etmedi açılma ya bakmadı sizce sancı olmadan açılma olurmu yoksa illa sancı oluncami açılma olur ???