Kese etrafında kanamam vardı iğneler kullandım haplara halen devam ediyorum 2.trimesterdayım. Risk sebebi farklı fakat riskli olan birinden öğrendim tetanoz aşısı Dr riski tetiklememesi için aşı olma demiş. Dr tabi sorarım orası ayrı da yinede çok korkuyorum bu şekilde yani progestan hapı kullanıp iğneleri de biraz kullanmış olup riskli olupta tetanoz aşısı yaptıran yada yaptırmayan var mı? Yaptırıpta Allah korusun sorun çıkan yada çıkmayan oldumu yada yaptırmayıp çıkmayan var mı