yusram68 evliliğim oturdu mu ekonomik olarak daha rahat bir dönemde doğursam daha iyi olur muydu, bir kaç yıl daha kariyerimi hızlı şekilde ilerletmeye devam etse miydim bilmiyorum. Malesef mesleğe geç başladığım için evliliğim de gecikti (annem mesleğini eline almadan evlenmene gönlüm yok demişti) haliyle yaş geçiyor ve yumurtalarım yaşlanıyor diye evlendikten hemen sonra hamile kaldım. Eğer 30 değil de 25 yaşında falan evlenmiş olsaydım kesinlikle bir kaç yıl beklerdim.