Kızlar son bir haftadır çok fazla akıntım olmaya başladı ara ara azalıyor falan ama kafama takıldı idrar yolu enfeksiyonu olabilir çok aşırı sancım veya idrar yaparken yanma vs yok başka bi belirti yok ama akıntı olayı kafama takılıyor canımı sıkıyor randevu bulamıyorum gidip tahlil yaptırmak istiyorum ama en erken ayın 18 ine buldum aldım çok mu geç olur enfeksiyon falan varsa bol bol su içmeye çalışıyorum ama başka ne yapabilirim bilmiyorum 😔 böyle bişey yaşayan var mı ?