Fatoss02 benim ilk gebeliğim,bana coombs testi yapıldı.Sonuç çıkmadan doktor bana iğneyi yaptırdı tedbir olsun bir zararı yok dedi.ilk gebelikte kanama olabiliyormuş,ikincidede düşük tehlikesi.Hem bu gebelikte koruyucu olsun hem de ikinciye hazırlık. Testim de negatif çıktı bu arada.Yinede iğneyi yaptırmış oldum.Var mı başka kafana takılan bişey?