Merhaba kızlar , doğum iznine ayrıldım henüz doğum gerçekleşmedi , çalistigim sirket maaş yatırmayı kesmedi ama bildigim kadariyla dogum iznine ayrildigimizda ücreti sgk ödüyor işveren değil . Şirket ödeme yapmaya devam ediyor sonradan sıkıntı olur mu bu durum acaba bilen vsr mı