momlife_7 Böyle sol tarafıma yatınca ağrı oluyor o tarafta bi yoğunluk hissi var acaba bebeğim o tarafta mı ? Yana yatınca falan hafif bi his oluyor anlamadığım bilen var mı ?
Hmd_tryki momlife_7 Bende aynı haftadayim aynı ağrı bende de var doktorumla dün görüştüm annesi hızla büyüyor ağrılarınız çok normal dedi benim bebeğim sağ tarafta olmasına rağmen sol tarafımda ağrım daha fazla oluyor
Dlnkle momlife_7 bende 21 hafta ikizlere hamileyim 2 gündür sağ kasığımda ağrı var sızı gibi bazende iğne batması gibi yatıncada orda ve yan tarafımda ağrı oluyo
Lazz61 momlife_7 Ben de 27 +1 de yim inan 19-20 haftalarda ağrı başladı hala devam 😂 bitti mi bitmedi tekmeler yiyoruz valla öyle böyle değil adam akıllı. Ağrı tekme tokat derken hoppp bi bakmışız melekler kucağımız da 😍
momlife_7 Hmd_tryki hmm iyi çok şükür bende dedim acaba bu ne çok teşekkürler benim aynı sizin gibi oluyor ultrasonda kafası sağ da ama ben solda hissediyorum bebeğin kafasını genelde sağda bi minik vurmasını hissediyorum
momlife_7 Dlnkle hmm bende kaşıkta ağrı olmuyorda sağa sola tarafa yüklenince ora da bir ağrı oluyor o kadar canım
Hmd_tryki Dlnkle kusura bakmayın yeni gördüm sızlıyor bildiğiniz değişik bı ağrı başlarda çok korktum ama şükür normalmiş azalması için doktorum magnezyum yazdı.
Hmd_tryki momlife_7 birde evet tek taraflı soluma ilk yattığımda baya bı hissediyorum ağrıyı sonra geçiyor yavaş yavaş