Asliormanci Kızlar benim bebeğim dönüyor mu ne yapıyorsa karnımı bi kastırıyor yürüyemiyorum çok kasılıyor karnım kaburgalarıma kadar nasıl ulaşıyorsa vuruyor normal mi erken doğum mu olacak acaba diye korkuyorum
bihterquenn Asliormanci canım bende 31. Haftadayim böyle bir şikayetim olmadı bilmiyorum bı doktoruna danış istersen korkma
teachermom8 Asliormanci 29+2 de artık kasılmalarım var falan sandm. Kilosu arttı ama hala yeride cok o yüzden tekme tokat giriyor canım yavrum 🥹 yürüyüş öneririm. Karnım yumuşuyor sanki bebek içerde yok oluyor öyle bi rahatlık hissiyatı geliyo