Kızlar selam. Amniyon sıvım olması gerekenden fazla, ve bebeğin böbreklerinde biraz genişlik var, şuan 28. Haftadayım, şeker takibi yapıyorum 2 hafta diyet önerildi. 2 hafta sonra suyuma tekrar bakılacak ama azalmazsa amniyosentez öneririm dedi doktor başka bir genetik rahatsızlık olup olmadığını öğrenmek için. Onun haricinde bebekte başka bir sorun yok dedi. Sizce yaptırsam mı? Yaptıran oldu mu