Ebrusengl Kızlar merhaba bugün 17+0 olduk biz. Buraya 7/12/15 haftalık ultrason görüntüleri atmıştım hepsinde erkek dediniz. Dün 16+6’da öğrendik ki cinsiyetimiz erkek. Hatta doktor %100den bile daha fazla erkek dedi 🤭😂 tahminde bulunanlara teşekkür ederim🥰❤️
Ebrusengl Cnskose @esmerella37 @2022bebeki tahmin etmişti erkek demişlerdi🙏🏻☺️ hatta @esmerella37 3-4 fotoğrafa da cevap yazmıştı hepsinde erkek dedi tek tek🤭😂
momlife317 Ebrusengl @Cnskose @esmerella37 @2022bebeki banada bakarmisiniz :)) https://imgyukle.com/i/JtIAGb 15+5
Ebrusengl Eymenslm 15 haftadan önce hiç yorum yapmadılar 15. Haftada doktor erkek gibi ama yine de biraz daha bekleyelim dedi. Ben yurt dışındayım belki burada daha geç söylüyorlar cinsiyeti. Çünkğ kimden duysam Türkiyede 12. Haftada öğreniyor maşallah😂
Cnskose 2022bebeki benimkinede zahmet olmassa yorum yaparmısınz @esmerella37 sizdende tekrar istiyorum bikere tahmin yapmıştınız
Lyamayy @esmerella37 @Cnskose @2022bebeki @3kuzuAnnesiyim @Deletedmom_116 Kızlar 12+3 bize de tahmin yaparsanız mutlu oluruzzz
Cnskose yamix sol üstte bildirim yerinde resim yükleye girin ordan resm yükleyin sonra altta link yazıcak kopyala yazıyor kopyalayıp istediğiniz yere yapıştırın paylaşınca direk resim çıkıyor
Lyamayy 3kuzuAnnesiyim bu arada bişey söyliyim canım, benim teyzem 40 yaşında doğurdu ve riskli gebelik demişlerdi hem yaşı için hem de 2li testde 99.9 daun dediler çocuğa.Ama doğurdu sapasağlam ve çokkk haylazzz yaramazzzz bir kızı oldu 0 risk ile.Ben senin kalbinin güzelliöine inanıyorum sorun olmayacak 🤩💖
3kuzuAnnesiyim Lyamayy tskr ederim zaten icim rahat cunku ultrasyonda bir sorun cikmadi:) yas eklenince hesap karisti yani yasimdan dolayi bu risk cikti yoksa Allahin izniyle benimde icim rahat:) bide cinsiyeti de istediginiz gibi olsa cifte mutluluk olurdu:)
Ebrusengl 3kuzuAnnesiyim https://imgyukle.com/i/JtEYsS Burada organı hiç belli değil ama sanırım buradaki arkadaşlar kese ve kafaya göre yorum yapıyorlar☺️