Pembe mavide bikaç operasyon geçirmek zorunda kaldım tüp bebek transferimi de orda yaptık. O kadar ilgililer ki inanamazsınız. Hemşireleri doktorlar kadar bilgili ve çok güven verip rahatlatıyorlar. Pahalı ama her kuruşunu hakeden bi yer. Ben en son aralıkta sormuştum muayeneler dahil doğum paketi 39.000di. Tek doğum fiyatını bilmiyorum