Hanımlar hamile çekimi yaptırdınız mı? Ben istiyorum ama kararsız kaldım. Yenidoğan çekimi de yaptırmayı düşünüyorum aslında ama 1 yaş çekimleri de çok güzel oluyor. Yenidoğan mı yaptırsam 1 yaş mı kararsız kaldım. Sizden fikir istiyorum. Hamile vs. Çekimi yaptıran varsa foto atabilirseniz sevinirim. Tesettürlüyüm çekim yaptırsam giyecek bişeyim de yok aslında ama sırf çekim için elbise de almak istemiyorum. Amaaan kafam çok karışık, sizler neler yaptınız/yapacaksınız?