Ceroooss Merhaba kızlar Ben 7 ay önce ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım 6 ay korunduk ve son bir ay korunmadık şimdi hamile olduğumu öğrendim sanırım 4 haftalık hamileyim Sizce doktora gitmek için bekleyeyim mi
Cano42 Öncelikle hayırlı olsun canım. Doktora gitmeyi bekleme Niye bekliosun. Şimdiden baktır kontrollere. Yanlış bşy olmasın.