Dmrbs18 Esraliiii bende öyle istiyorum.ama sanki kayınpederim okumak istiyo gibi ama ben istemiyorum yani tek dede o değil iki dede var benim ailemin de ilk torunu ikisininde okumasını istemiyorum takvalı birinin okumasını istiyorum kırmadan nasıl derim bilmiyorum
AyFa1608 yokaglamiyomgozumadozkacti_- bende eşimin okumasını istiyorum da bişey sorcam. Ezan vaktinde mi konması gerekiyor isimin ? Bilmiyorum bu konuyu malesef
Dmrbs18 Esraliiii herşeye alınan darılan biri . Yani kendi demedi ama laf arasında kayınvalidem dedi bende bişi demedim eşimle konusmayi düşünüyorum daha dogumama 2 buçuk ay var
Dmrbs18 Esraliiii oda yapabilirmi bilmiyorum 😅 yanlış falan okur yada yanlış bişi yaparız diye hoca istiyorum hem takvalı hem daha güzle okur bilen biri diye