hzl040823 Elifinannesi4- yaa bildirimlerin ordan yapacaksınız fotoğraf atmayı ordan yükleyip linkini kopyalayıp buraya yapıştırıcaksınız🥰
Elifinannesi4- Bu 2. Hamileliğim ilkinde çok ödemim oldu bende karnım iyice çıksın diye 8 Aydan sonra çektırmıstım şimdi aynı hataya düşmemek için erken yaptırdım Çünkü elim yüzüm iyice şişince güzel olmuyor