Bentu Canım cok gecmis olsun Rabbim şifa versin insallah.benim bebegimede 22.haftada tani kondu beyincik gelisjmi geri, baş çevresi geri ,beyindeki sıvida artış var ve beyindeki kivrimlari yok yani düz.lizensefali ve mikrosefali oldugu soylendi.bu durumda dogarsa cok ciddi hasta olacagi yasam sınırı olacağı soylendi sonlandirmayi kabul etmedim.amniyosentez yapıldi.28 haftadan sonra fetal mr cekilecek.Rabbim beni seçtiyse yapacak birsey yok tevekkulden başka dedim ve bebeğimi bekliyorum.Benimde imtihanim bu demekki ki Rabbim bana bir melek gönderiyor.Belkide dogdugunda sagliklı olucak Rabbim beni boyle imtihan ediyor bilemem ama ben herseye razi geldim.İnsallah sana denilenleride Rabbim bertaraf eder bebegin saglikla doğar insallahh.