Busravezeytin Mucizembenimle 23+1 deyim canım. Ama rahim büyüdüğü için normaldir bence ağrıların hiç canını sıkma ☺️
Mucizembenimle Busravezeytin aramizda 3 gun var aynen canim saglikla gelsinlerde onemli olan o dayanirimm sorun degil ☺️
Hildambxl Busravezeytin ben her adette yerlerde surunurdum normal Doğum yaptım sancı ne bılmıyorum mucıze gıbı sıddetle normal doğumu tavsıye edıyorum ıctıgım Ağrı kesıcılerın haddı hesabı yoktu
Seher1809 Busravezeytin büyük ihtimal geçer ablamda fazla ağrı çekmezdi doğumdan sonra daha çok çekmeye başladı mesela sizde de geçer inşallah 👍🏻👍🏻
Hildambxl niayk sunı sancıyla dogurdum canım epudıral vurdurdum cok rahat geçtı suan 36haftalıgım ıns buda rahat gecer
Melhaercan Aysegolcuk doğumdan sonra geçti benim hastanelik ediyordu resmen ama doğurdum o An geçti dünyalar benim oldu