Bu ödeneğin verilmesi için son 1 yıl içerisinde 90 gün sigorta primi yatmış olması şartı arıyor, günlük kazancın 3/2si kadar iş görmezlik ödeneği veriliyormuş, bu çalışamaz raporu iş verene elektrik ortamda ulaştığı için ekstra evrak ibraz etmenize gerek kalmıyormuş. Fakat ödemenin ne kadar sürede yattığı ve kaç parça halinde yapıldığı konusunda bilgin yok