Minik0222 Kızlar 2 gün önce idrarda gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı aynı gün kan verdim betam 31 çıktı. Sonrasında dün ve bugün evdeki idrar testlerini yapyım dedim koyulaşıcakmı diye. İkiside silik çizgi çıktı. Bugün yine kan vermeye gidicem ama içime korkuda düştü. Sağ kasığımda ağrı var hiç geçmeyen. Benim gibi bir durum yaşayan oldumu?
_almirasmom Minik0222 benımde boleydı canım sag kasıgım sıddetlı agrıyordu belıme bıcak sağlanıyordu ve testler hıc bır zaman ıkısıde cok koyu olmamıstı :(
269522 Benim de sağ kasığım da ağrı vardı bugün beş haftalık oldu ben de dış gebelikten korktum ama keseyi gördük henüz bebek olmamıştı inşallah korkmayın iyi düşünün stres olumsuz etkiliyor tevekkül edelim birşey olmaz inşallah
Minik0222 269522 bugün 2 gün önce kan verdiğim saatte yine kan verdim 102 çıktı çok şükür değerim güzel artmış. Pztesi tekrar kan vericem bakalım değer nasıl olacak. Şuan gitsemde kese gözükmez sanırım değer daha çok düşük
Betulaa Benim de hamileliğin ilk başında regl olacak gibi yumurtalık ağrılarım vardı ama dış gebelik falan değildi. Dış gebelik olunca dayanılmaz ağrılar oluyor galiba , bir de doktor kanda değerin yükselmesine bakıyormuş.
Betulaa Regl geçtikten sonra 2 haftadan fazla doktora gitmedim ben o yüzden değerleri hiç bilmiyorum direkt keseyim gördüm 5 +4 dü galiba 😂