Merhaba kızlar ailemden ve eşimin ailesinden uzakta oturuyorum farklı şehirlerde. Ben dogum için 30. Haftadan sonra annemin yanına gitmeyi düşünüyordum annem şubatta degil martta gel dedi benim de zoruma gitti . Eşimde evimiZde burda dogumu yap gitme olmazsa diyor ilk gebelik çok korkuyorum . Kaynanamgil gelir ama kaynanam her şeye karışıp konuşuyor bir yandan dogumdan da korkuyorum kafam allak bullak sürekli aglıyorum dogum nasıl olacak diye sizde dogum korkusu var mı? Siz olsanız doğumu nerde yapardınız ?