Mnlya Kızlar 21 haftalık olcam yatmak benım ıcın zorlastı saga sola donerken oyle zorlanıyorumkı uykumdan uyanıp ole donuyorum rahat uyku cekmemıyorum sankı ustumde agırlık var gıbı sızınde oylemı 🙄
Msalbyrk Mnlya sbaha kdar bi sag bi sol dönüp duryorm. Bide zor dönüyorum artk cok agırlastm gibime gelyor😑
Shryrydn Mnlya aynen bende😑 ben eskiden yuz uste yatan bi kızdım be😒 saga yatıyom sagım agrıyo. Yola yatıyorum solum. Yatakda yer deyişdiyimde taş gibi uyku yatan eşim bile uyanıyo. Napcaz be ablacım. 3 trimestde nasıl olcam duwunemiyom bile
Prensimingeliyo Mnlya bende 21hafyalığım benimde durumum aynı saat başı uyanıyorum çok zorlanıyorum uyumakta Son zamanlarda daha zorlaşır diyorlar hayırlısı tek bebişler sağlıklı olsun da çoğu bitti azı kaldı zaten 😊
ZeyooZ Kizlar simdiden uykusuz kalmatin 30dan sonra gic uyku yok soyleyim 🙈 fici gibi hissediyorum kendimi 37deyim donemiyorum bile
Mnlya ZeyooZ valla canım sımdıden boyleyse o haftalarda dusunemıyorum bıle esim yardım edıyo yatakta donerken 😀
Berivanserkan Ayy aynı sknti bende de var ben hic yatamiyorum sabaha kadar sabahta uyanamıyorum sknti yaşıyorum baya yaa bide söyleyince abarttigimi düşünüyorlar 23+5 günlüğüz daha erken uykusuzluk icin diyorlar :)))
CansuCaTurkmen 21+1 bizde uyuyamıyoruz özellikle bebeğim gece hareketli olduğu için ama uykum hafif olduğu için en ufak hareketinde uyanıyorum malesef🤦🏻♀️
Aysehatun Mnlya son ayı gör sende birde canım korkutmak gibi olmasın o maksatla yazmıyorum ama son ay uyku hiç olmuyor sağ dön sola dön wcye kalk bebek toplanıyor hareketli oluyor sen zaten cok agirlasiyorsun ister istemez yataktan bi yana donmek yataktan kalkmak bile zor oluyor bende 38+3 haftalık hamileyim gerçekten son ay zor
GamzeTKN Bende zorlanıyorum 20. Haftadayım. Bendr kendimi naz yapıyorum sanıyodum. Neysr ki tek değilim 😇😇😇😇