Meri11 22 haftalık hamileyim. İdrar yolu enfeksiyonum var. Bir arkadaşın annesi önerdi. Kullanan var mı
tugcee0 Meri11 ben kullandım canım 7 haftalıkken enfeksiyon geçirmiştim bide 18. Haftada geçirdim ikisinde de kullandım bi sorun olmadı
Senaemre05 Meri11 benimde bugün boğazlarım ağrıyor dut kurusu kaynatıp içinde iyi geliyor doktoruma sordum bebek için herhangi bir sıkıntısı olur mu içebilir miyim diye sorun olmaz icebilirsin dedi
Meri11 tugcee0 naısl yaptın canım kaynamış suyun içine ne kadar koydun kaç dk kaynattın dinlendirdin. Birde bende beyaz kuru var olur mu
tugcee0 Meri11 bende ki de beyaz dut canım bi tatlı kaşığı koydum sıcak suya 5 dk kadar kaynattım sonra da demlenmesini bekledim 5 dakika sonra süzüp içtim