Benımde 36+5 ama doktoruma göre 37+5 deyım pzt kontrolum var dun agda yaptırdım bastan berı jilet yapıyordum acıyor tabıkı acımıyor degıl ama ztn ıkıncı cekmede uyuşuyor oyle dayanılmıcak bısey değil aksine temız ve aklınız rahat ettıgı ıcın o acı tırt yanı en azından heran sancım gelır mı dogum olur mu jilet yapıyosun sabahına cıkıyo hastanede o durumda olmaktansa agda en temızı gerçekten baştan gıtmek daha mantıklı ama ben cekındıgım ıcın bırde agda ıcın bekletemedıgım ıcın son haftalara bıraktım