Sefanur050820 denemediğim hiç bir yumuşatıcı kalmadı en pahalısından en ucuzune rossmanın boncuk deterjanından bile aldım yumuşatıcısından yani asla kokmadı birisi illa bimin al kesin kokar dedi bimin morunu aldım resmen miss gibi temizlik kokuyor sabun kokusu gibi çiçek kokusu gibi ,genel temizlik olarak silme yani işleminde banyo yıkama silme Ersağnın genel temizliğinin üzerine tanımam 1 damla döküyorsun silme suyuna ev miss🤌🏻🪣🧹🧼