Herkese merhaba, bir yıllık evliliğimiz var. Korunmamamıza rağmen çocuğumuz olmuyor. Bir kaç aydır adet düzensizliği görüyorum, prolaktin sorunlarım oldu, şu an ilaç almıyorum. Adetim önceden çok ağrılı, katlanamazken şimdi hiç ağrım olmuyor diye bilirim. Aynı durumu yaşayan varmı? Varsa hamile kalmak için ne yaptınız?