_almirasmom 31+0 olduk bugun doktora gittiğimde bebegin kilosu 1653 tü bana az geldı doktor cok normal ılerledıgı normal dogum ıcın 2.500 yada 3.500 olması gerektını soyledı :( bana az gelıyor ya :(
Mello29 _almirasmom Sıkmayın sakın canınızı saglikli olması önemli ayrıca gayet normal geldi kilosu bir de ölcümden ölcüme degisiyor bebegin pozisyonundan suyundan bile yanlıs cikabiliyor.
1Gunes _almirasmom benimde 31.haftada 1600 gr di bebeğim bence gayet yeterli haftası ile uyumlu bende normal doğum düşünüyorum
yagmurlu _almirasmom Merhaba benim bebeğim de 31 haftasında 1800kg imiş , şimdi 34+5 haftalık olduk ve 2500kg olmuşuz. Yani merak etme kilosu doktorunda dediği gibi gayet güzel ☺️🐣
_almirasmom Mello29 nst ye gırdım ordada cok sukur sorun cıkmadı ama burda goruyorum bazı bebekler 2 kılo falan benım kızım boyle az gorunce uzuldum bıraz 😞
Mysmrt _almirasmom 32+0da 1940 gramdı bence sizinki gayet normal haftada 200-250 gram aloyorlar zaten
1Gunes _almirasmom mesela uygulamaya göre de 31. Haftada 1400 1600 arası olabilir yazıyordu 🤣 bence oraya çok takılmayın her sitede farklı her bebek gelişimi farklı önemli olan sağlıklı olması
Mysmrt _almirasmom aynen öyle canım hiç kafana takma stres yaparsan bebeği daha çok etkilersin rahat ol inşallah çok güzel kilo alacak bu haftalarda☺️
gecekusuanne _almirasmom 31+2 gunlukken 1725 gramdik bizde ama normal bunlar doktor bile normal diyosa kafana takma onlardan iyi bilcek degiliz sonucta
Dilaramurat _almirasmom ben 35.haftamda gittim 2300 mus.bebegin kilosu bana da.az geliyor ama olumsuz bisey olsaydi doktorunuz soylerdi
ilkanneyim06 _almirasmom evet bencede canınızı sıkmayın normal kilosu benden 4 gün geri akrabam var onunda o civarlar