Arkadaşlar ben Aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım. Bu ay adetime 6 gün varken erken gebelik testi yaptım negatifti. Bugün adetime 2 gün kaldı sabah predictor early ile test yaptım yine negatifti. Adet tarihim 15 ocak sizce bu ay ovulasyon testi almalı mıyım? Daha önce hiç kullanmadım yoksa 2 günde 3 günde bir düzenli ilişki ile mi devam etmeliyim ? Bana yardımcı olur musunuz 🙏🏻🫢