Ben bu gece rüyamda bir erkek çocuöumun olduğunu gördüm.Ve genelde 12+3de ultrasonda sadece kıza benziyor dendi ama netleşmesi için 16 haftayı bekleyelim dedi doktor.Evde kimse bana erkek olduğuna inanmıyor ama aşırı derecede erkek bebek hiss ediyorum genelde de hissettiklerim çıkar.Rüyada da kimsenin bebeöin erkek olduğuna inandığını görmedim diğe açtım çocuöun cinsiyet uzvunu gösterdim erkek bu bebek diğe , ondan sonra aa erkekmiş dediler.İnternetden araştırdım bir erkek bebeğe , bir erkek bebek doğuracağıma işaretmiş.Sizce doğru çıkar mı ?