Arkadaşlar 37.haftadayim. çatı muayenesi olurum diye özel bölge agdasina gittim. Her zaman gittiğim yerdi. Son zamanlarda çok fazla canım aciyordu zaten ama bu defa özel bölgem çok fena oldu. Dışı hem ağrıyor hem kaşınıyor. Hem de iç çamaşırımda koku oluştu. Mikrop mu kaptım acaba? Yarın doktora gideceğim ama yaşayan var mı bu durumu?