Fatmaclk96 35 günlük bebeğim var emerken uyuyor ve uyandırmamak için gazını sonra çıkartayım deyip yatırıyorum yanlış mı yapıyorum sizler nasıl yapıyosunuz? Bide nasıl gaz çıkarıyosunuz bilinen yolları denedik çok zor çıkıyor gazı