Merhaba anneler, ikinci gebeliğimdeyim ebem gec döllenme dedi. Bugün doktora gittim alttan muayene etti ve gebelik sağlıksız görünüyor adete göre 8 haftalık keseye göre 6 haftalık, kese içinde bebek gibi parça var ama canlı değil bu durumu yaşayan var mı? Pazartesi kürtaj dedi