Ben de 39+3 le bekliyorum. Tam 39 da düzenli kasılmalarla hastaneye gittim ama açılma yoktu ve sancıya rağmen açılma ilerlemeyince eve geldim şuan düzensiz kasılmalarım ve hafif adet ağrılarım oluyor. Yani en azında bi umut bekliyorum ben de. Hurma aşırı tüketiyorum ve pilates topunun üzerindeyim devamlı sıfır çiziyorum yana yana hareketler yapıyorum bilmiyorum bunlar sayesinde mi ama sanki vücut bi sürece girdi gibi. Bi de günde 1 adaçayı ve 1 litreye yakın ahududu yaprağı çayı içiyorum doktor söylemişti. Bebek kanalda çünkü 39 daki ultrasonda kafasına bakmak için ultrason cihazını kemiğimin üzerinden tuttu o kadar aşağıdaydı yani.