Kuzucumveben Merhaba kızlar 3 ay oldu gebelık istiyoruz bu 3 . Ayımız adetime 2 gün var bu sabah test yaptım negatif öte yandan nasıl belirtilerim var ben çoğunu adete yoruyorum ama öncelikle hiç göğüs agrım yok her adette olur vajinanın içi sızlıyor bıçak saplanıyor sanki bu adet belirtisi sanırım biraz belimde ağrı var çok hafif kaşıklarımda ağrı oluyor anlık ama bide sarı akıntı var ben adete yoruyorum ama böle oluşta hamile kaldığını öğrenen varmı yumurtlamadan 11 gün sonra bu arada
Drkmls Kuzucumveben bende hergün kalktığımda sanki adet olcakmışım gibi kasıklarım ağrıyodu ama hamileymişim. Ben 5 haftalıkken öğrendim anlamamıştım değişik bişey olmadı yanii.
zge_frdi Benim ince ince adet ağrısı gibi bir ağrı oluyordu kasıklarımda bende adete yormustum ama bi baktım hamileyim 😍 5 ay denemeden sonra oldu 🙌 inşallah sende hamilesindir hayırlısıyla 😊🙌
zge_frdi Mihra Bir gün geçmişti eczaneden aldığım testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı üç gun sonra da kan tahlilinde 3 haftalık olduğunu öğrendim 😊