Mommy61 ben uyuyodum hamileliğim boyunca ilk defa bu kadar güzel uyumuştum . Tazyikli işer gibi ıslandı bacaklarım . Uykumun arasında da suyum geldi diyorum bilincim yerinde yani o tatlı uykuyla :) hemen banyoya koştum klozete oturdum hiç bitmiyo sürekli geliyo . Banyonun kapısından eşime seslendim hemen çantaları aldı ben de üstüme feracemi aldım . Altıma ne giysem kurtarmaz çeşme gbi geliyo suyum . Hemen hastaneye gttik bez taktılar ama saniyede o da ıslandı . Açılmama baktı 4 cm. Belim ve kasıklarımda ağrı başladı . Hemşire odadan çıkarken kakan gelir gibi olursa seslen dedi . Şu an öyleyim zaten dedim . Doğum doktorum baktı tamam normal doğuma uygun dedi hemen sandalyeyle doğumhaneye aldılar açılmam 7 ydi 3 5 dakikada 10 cm oldu . Bebeğin saçı görünüyo ıkın dedi oh beee ne kolay doğuruyorum diye sevinirken tam iki saat sürdü . Sol çatımdaki hafif darlık byağı zorladı beni . 7 de girdim doğumhaneye 08:52 de oğluş doğdu .
35+5 olduk bugün kızımla Rabbim ilkinden daha kolay doğurmayı nasip etsin ♡