Haftalardır süren kahverengi akıntım kalça ağrısı da eklenince yeni bir doktora gittim dün. Doktor kasılmalarım olduğunu söyledi ve bebeğimin kesesi yuvarlağa yakın bir şekilde olması gerekirken C şeklinde neredeyse bu durum beni üzdü çok. Sizlerden herhangi birinizin başına geldi mi?