Gulumser2804
Bütün bu riskleri benim doktorumda belirtti ama canim. Net aciklama yapmadimi
Hic kilo alimi yoksa , suyunuz azsa , nstniz kötüyse , doppleriniz kötüyse direk alinmasi gerekiyor.
38e kadar tutmam bu durumlarda diyordu doktorumda ayni dediginiz gibi.
Ama aciklamalari net olmali.
Bir doktora daha danisabilirsiniz.
Benim bebisim 2450 oldu bugün kontrolum var. Sık takip ediyoruz. En ufak bir hareketsizlikte gel diyor doktorum.