Rbylmz Pazartesi 34+1 de kontrolümüz vardı 1950 gr demişti doktorumuz 2 hafta geri sadece kilosu geri kalan her şeyin normal olduğunu söyledi. Bende kendimin 2400 gr doğduğumu söylediğimde normal karşıladı durumu. Yakın takipte olacağız deyip bu gün 34+5te tekrar kontrole çağırdı 2030 gr olmuş bebek. Yavaş kilo alıyor biraz dedi tekrar çarşamba için çağırdı. Kilo alımı durduğunda alırız bebeği dedi. Endişeleneceğim bir durum olmadığını söyledi ama düşünmekten kendimi alamıyorum, konu hakkında bilginiz varsa yardımcı olur musunuz?
Ahuum Rbylmz 34 +5 bebeğin kilosu ıkı haftada 200 gr arttı 2500 oldu. Bnm de kilo alımı durdu. Suyum cok azalmış . Ondan yada sürekli tansiyonum düştüğü için ondan kilo almayabiliyorlarmış . Şeker hastası olmama ragmen suyumun nasıl bittiğini anlamadım zaten . Erken doğum olacak. Allah yardımcımız olsun. Korkma .
Rbylmz Ahuum bana suyunun vs gayet iyi olduğunu söyledi kafam çok karıştı gerçekten. 🤷🏼♀️ne zaman olacak doğumuz kaç haftalık olmuş oluyor
Ahuum Rbylmz bnm her an alınabilir. Eger bebegin suyu 1 hafta daha idare edebilirse çok iyi. 35 haftalık doğacak yavrum. Şekerim oldugu için yoğunbakımda kalcak. Senın çok şükür suyun iyi. Bebeğin iyi. Korkma. Kaşar badem ye bol bol . Kilo alabildiğince alsın
Oznurtopal Beslenmenize eminim dikkat ediyorsunuzdur. Ama ıspanak iyi kilo aldırıyor. Kasar, muz, Ceviz, süt, Yumurta, balıkta öyle
Rbylmz Oznurtopal gerçekten bütün beslenmem bebeğe göre şekil aldı, eminim bütün anneler böyleyizdir. Hepsinden bolca tüketiyorum ama kızım annesi gibi olacak sanırım. Bende 2400 gr doğmuşum