Geçmeyen baş ağrısı şikayetiyle hastaneye gitmiştim kadın doğuma yönlendirdiler beni kadın doğum da nst’ye bağladılar çocuğun hareketleri hissedilmedi sonrasında doktor ultrasonla baktı bebeğin kafasının 3 hafta önden geldiğini söyledi sizce bu bir sorun olur mu ? Yaşayan var mı hiç aranızda acaba ? Bu arada 34 haftalık gebeyim